SNÖ



Såhär ser Bergen ut om natten! Väldigt vacker stad. Dags att komma och hälsa på nu!



Idag har de snöat. Hela kvällen.
Grabbarna i baren var skitsura. De hatar tydligen snö.
Jag tycker de är mysigt!
Dagen har varit kanon. Köpte mig en Ipood, tog den gamla tjocka modellen för den va mer behändig.
Färgen blev rosa. Inte min färg men visst.
Men jag blev blåst på hundra spänn, vet inte om ja orkar gå dit för att klaga. Hatar att klaga.
Hade Tv2 Norge sporten som var och spisa hos oss, det var spännande. Dock kände jag inte igen en jävel. Kanske för att ja aldrig kollar på sporten. Framförallt inte den norska.
Kockarna lagade hemmagjort brus som vi fick smaka. Var typ färskpressad apelsin med odeln. Smaka kanongott.
Sen blev det naboen kanibaltoast till middag. Den var sjukt god. Aioli kött och massa sallad.
Och som om det inte var nog bjöds det på smothie med ingefära i. Så nu är klockan två och jag är piss pigg.
 Kockarna måste haft en tråkig dag. Var inte ett skit att göra.
Stod mest å filura och försäkte läsa norska tidningen. Det är lite vanskligt måste jag säga.
Frågan är när ja kommer vakna imorn. Har satt klockan på tio. Men jag lovar att det blir halvtolv som jag kommer slå upp ögonen i ren panik.
Måste börja göra nått vettigt nu!





Här går jag varje dag till jobbet!
 Brukar inte vara så folktomt på natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0