TRASIGT

Varför känns det som allt jag har äger och lever med är trasigt just nu.
Min data är paj. Man ser nästan INGENTING snart på skärmen och sprickan blir bara större och större.
Min mobil är paj. Vi var ute och promenera i regnet igår och min jacka tålde tydligen inte att skydda min stackars mobil i fickan. Nu låter det som om den är avlyssnad av FBI och det sprakar så mycket att man knappt hör nått. Dessutom funknar inte några av siffrorna.
Mina fötter är paj. Kan inte springa runt i mina 79:- skor från London på jobbet. Det är ingen sula på så jag är helt förstörd efter en dag i dom skorna. Måste därmed köpa ett par som kostar ca 800 kr mera. Bra skor kan ju vara bra att ha.
Dom här fötterna ska jag ju förhoppningsvis ha hela livet. Att kunna använda sig av dom också kan ju vara en bonus.
Vår lägenhet är paj. Dom lagar ytterdörren idag. Så nu slipper man leka superhjälte varje gång man ska komma in igenom dörren, eller stänga den.
MEN MEN MEN. Dom hitta mögel i A-K och Knyllers rum, så klockan nio fick vi alla lägga oss ute i soffan i vardagsrummet där vi knäppte på en film och somna när snickarna sprang runt och borra och såga.
Hela deras vägg är förstörd inne i rummet och den måste bytas ut.
De där med ventilation tänkte dom inte alls på när dom byggde denna kåk. För där fanns det fukt och mögel vill jag lova.



Tyler Durden är till och med trasig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0