TANDLÖS

allt är ju helt fantastiskt. Nu sitter man på BK igen. Men som tur var med lite sällskap från kära A-K och Kyller.
Igår var det Johanna som fick sköta snacket på naboen. Helen hade sån tandvärk så de va inte klokt. Tyckte så synd om tjejen som kämpade tappert men tandvärk är ju en av de värsta smärtorna man kan ha. Framförallt när man måste visa sig från sin bästa sida och le hela tiden framför gästerna.
Idag hoppas vi att hon fått en tandläkartid på akuten, Annars kommer lilla jag få sköta serveringen ganska själv.

Fredagen spenderade jag på jobbet som vanligt. Men efter lite barhäng nere i källarn följde vi med på en after work öl på grannbaren klockan 03.00.
Det var kul att få se nått nytt men alla satt och rökte inomhus så jag stank gammal bäver när jag kom hem.
Fattar inte hur man pallar att sitta i den där äckliga röken även om man är rökare.

Lördagen var jag sur mest hela dagen för att jag tyckte så jävla synd om mig själv.
Drömde konstiga drömmar hela natten och när jag väl kom på att jag skulle snooza lite till väcktes man av ett jävla knarrande i väggarna. Kärleksparet hade vaknat och skulle ge varann lite mera kärlek.
Jag gick ut och satte på TV:n på högsta volym, hoppa in i duschen och var bitter.
När dom var klara sa kom Dave ut och sa att jag såg för djävlig ut och undra vad jag hade gjort.
-"Somliga har ju inte fått sin skönhetsömn för att ni ska pippa hela tiden.
Då blev han tyst.
Resten av dagen tyckte jag att vi skulle tillbringa med en fika eller nått, men paret skulle mysa på IKEA så jag blev lämnad ensam och timmen innan jag skulle gå till jobbet satt jag och radera gamla sms jag hade på telefonen.
Många minnen dök upp men fan vad med skräp man hade. Dock är inte telefonen tom än.

Inatt drömde jag att jag snatta en dumle, jag åkte fast. Men när jag skulle bekänna min synd så la jag upp massa mer saker och låtsades att jag hade snott de också.
Och i förrgår drömde jag att jag var tandlös. tappa alla tänder och dom gick inte att sätta tillbaka.
vad betyder detta?
Kanke kommer bli en tandlös gammal tant som snattar när jag blir gammal.




gillar benen! She have killer legs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0