SALT EFTER BEHAG

idag kom snickarna igen.
Skönt var att dom kom klockan halv tio och INTE klockan 8 som dom har för vana att göra annars.
Rummet ser ju ut som kaos så vi hoppas att det kommer börja likna något under dagen.
Jag e så slut, men ja har inte gjort nått alls.
Har varit ledig lör-mån och inte vart ut på krogen alls.
Skulle dit igår, men blev aldrig så. Ganska skönt då man slipper ångest och huvudvärk. Nu mår ja bara bra.
De enda jag saknar är nån att fika med. Var är alla ? Fika gör man ju alltid hemma. Men tydligen inte här, här ska man mest bara sitta hemma och titta på en film och ruttna bort,
Om man inte spelar poker. Det är iof kul, men nu har jag förlorat 50 spänn.
Jag tror att jag är så bra, men tydligen inte eftersom jag inte vunnit en enda gång.
Tror jag luras FÖR mycket i det där spelet. Går på allt.
Inte bra, nu ska ja gå ALL IN för mitt pokerfejs.

Igår fick jag sån panik över att vara hemma så jag gick på prommis en timme i regnet.
Hade på ipoden på högsta volym och sprang runt i nån gammal fästning som finns här.
Sjukt fint var det och man fick nån slags mäktig känsla när Kent - columbus kom på mitt där i ös regnet mitt i borgen.




den här videon är från nån serie som gick, men början är ju så sjuk och tanken på att sånt händer/har hänt skrämmer mig alltid.


Idag ska jag ner till banken eftersom mitt kort inte funkar i bankomater. Bara om man vill handla med chippet. Och det är en smula svårt att gå och gissa i butikerna vilka som tar chipp och vilka som tar emot remsan.
Så det kommer nog bli några dagar utan bankkort för mig igen, men jag ska se till att jag tar ut lite nu så ja slipper låna. Det är det värsta som finns.
Frågan är om någon kommer vilja följa med ner på stan, eller om det ska ligga och gosas i sängen hela dagen.
Det är ju inte nått ovanligt när det gäller mina roomies, men nu hoppas jag snickarna hjälper mig med att få ut dom på en tur.
Orka sitta hemma en dag till. NEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0