NEW DREAM


Sitter i sängen och äter den här ur en kopp. Kanske den godaste glassen ja ätit på länge.
Har redan hämtat en på fyllning. Även om det kanske värkar som om ja äter mycke glass, så är det inte så att ja brukar äta de så mycke. Men den här var så sjukt god. Jävlar.
Smakar mint med choklad rippel i, för er som inte kan läsa de.

fnns den hemma i Sverige också? Köp den säger ja!
Jag äter den i smyg för Oscar blir arg när man köper glass från konkurrenterna

Igår på jobbet var jag helt snurrig. Tror ja har jobbat LITE för mycke nu.
Ja virra runt som en yr höna. Ståle undra nog var de va jag höll på med ibland. Men det är ju sånt som händer.
Vi har fått ett nytt boknings system. Så man såg ju inte mindre ut som en yr höna när man försökte klicka sig fram bland bokningarna och lägga in nya.
Men imorn kommer jag nog vara proffs.
Trotts bakfyllan. Ja det är sant, idag fyller Kajsa 22, så ikväll är det fest för flickorna.
Men först ska de inledas en liten shoppingtur.
Måste ha nya kläder och färga håret.
Mycke viktigt.
Fan nu är glassen slut! Men ja måste spara lite till imorn.
Då kan man äta glass som smakar mint, så slipper man borsta tänderna.
Hahaha...
Eller ne, ja tror ja kommer använda tandborsten också.



GrAtTiS AnNa-kAjSa 22!
De ska vi fira!




Hon fick en happy Buddha av mig, men han som ja hade köpt kunde tyvärr inte dansa som denna. Men han var söt.

Kommentarer
Postat av: cam

Ät glassen MED tandborsten, två flugor i en smäll! De är snilledrag de! PUSS

2009-01-22 @ 23:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0