KREMEN AV ISKREM

Ska börja med att gratulera min spätta som fyller ett år från 25 idag,
Grattis grattis grattis!



Känner ni igen tjejen på skålen??? Det är jag! lollan har blåst den!


Är så sjukt dålig människa idag!
Tänkte att jag skulle gå upp och gå när snickarna kom. Klockan halv tio är ju inte så sent, men när ja titta ut genom fönstret så var de REGN som vanligt. Så jag sov till klockan var tolv.
Bra gjort, då är det ju bara att käka sen gå till jobbet typ.

Nu kom Oscar hem, med en hel låda glass. GoTT GOTT GOTT.
Soft shake "kremen av iskrem". haha...gott var det. Kommer bli sån tjockis av att bo här.

Nu känner jag att ja börjar bli mer hemmastadd här i Bergen. Har fått mina första norska vänner på faceboooken och jobbet blir enklare och roligare.
Lägenheten är snart klar, och imorgon ska de målas.

Nu ska jag jobba!

I April blir det GRANDE FINALE? NÅN SOM SKA MED?????????






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0