KALAS

Igår var en sån där sjukt bra dag igen¨
Det var sovmorgon. Brunch med födelsedagsbarnet Helen och champagne
Sen fick jag jobba. Inte lika kul, men pengar är bra. Och allt är ju lite roligare med lite champagne i kroppen.
Men det var bara ett glas, så nu ska det inte bli några dåliga miner om att Johanna var alkoholiserad på jobbet. Ty det var hon ikke.
Sen kom alla kockar och Camilla, Terese och Helen till Naboen där vi gjorde långbord och drack vin öl skumpa drinkar och allt man kan tänka sig.
Klockan 24 bar det av till Ricks där det beställdes med dricka, det dansades och kalasades som aldrig förr.
Somliga tappa bort mobiler. Inte jag!
Och andra ramla i trappor, Moi + Helen.
Har blåmärken men vi gick arm i arm och var så inne i våra samtal att vi missade trappan och ramla på mage bägge två.
Nu ska det jobbas igen. Härliga tider de här.



       

   
   

Kommentarer
Postat av: annaspättan

haha, men jojjo då, ja som trodde de va min grej att ramla i trappor... eller ja, att ramla över huvetaget föresten..:) din stackare! å snart kommer ja, då blir de fler succeer!! låter som ni haft en toppenfestlig natt:) så lät de kl 02.15 när de plingade så sött i min mobil också... hehe, du e bäst!! puss å kramar sötnos

2009-03-16 @ 18:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0