Nuppa

Igår var jag så sjukt bra!
Jag var riktigt stolt över mig själv när jag klockan 09.50 spatserade ut ur vår lägenhet och ner till gymmet för lite dans.
Men sanningen har också en mörk sida.
Jag var så sjukt nära på att bara skita i allt, jag var ju trotts allt ledig och varför skulle ja inte få sova ut då, tänkte jag när jag vakna av alarmet klockan 09.00.
Så jag somnade om,  i 20 minuter sen började det knaka i väggarna. Kajsa och Kyller agerade älskog!
Först blev jag arg, jag ville ju sova, men dom slutade aldrig.
Tillslut hoppa jag upp ur den varma sängen, slängde på mig lite kläder och sprang ut i den friska luften.
Jag var så sjukt stolt över mig själv att jag hade kommit upp och att jag alldeles själv utan Helens sällskap skulle träna.
Men jag måste nog ta mig i kragen och tacka det nuppande paret jag bor granne med.
Tack! Ni gjorde min dag. Utan er hade jag aldrig kommit upp!
Ibland är det bra att ha ett par som roomies!


Kommentarer
Postat av: cam

Johanna min gudinna! Min norska expert-vad betyder Fagbrev som de frågar efter i alla arbetsannonser?! Hjälp bullen, va ska jag göra?!

2009-03-06 @ 01:02:19
Postat av: erica

nu lät kyller som stans bästa älskare "dom slutade aldrig" - haha :)

2009-03-06 @ 11:52:52
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0