SÖMN

Jag försöker komma på om det är nått vettigt jag har gjort dom senaste dagarna?
Nej det är de inte. Eller vettigt kanske är att jobba? För det har min helg bestått av.
Fredagen fick Johanna även agera bartender nere på puben. En av personalen blev nämligen akut magsjuk.
Jag såg mest ut som ett frågetecken när en kille ville beställa två av de ca 30 ölen som finns. Har ingen aning om hur många de är, men många är de.
Han fick nästan lägga sig över bardisken och peka så att jag skulle hitta den.
De är inte lätt! Men kul var det. Äntligen lite variation istället för att duka på och av bord hela tiden.
Halva personalstyrkan kom även ner och drack öl och det är alltid trevligt.

Idag är jag trött och sliten, Blev ett långt tolv timmarspass igår med mycket stress. Fullt upp hela dagen. Då behöver man en god natts sömn. Men nej den var tydligen inte jag värd.
Fick nämligen sällskap av en full val som snarka och spotta i sömnen.
Varför snarkar alltid folk så jävligt när dom druckit.
Jag fick agera boxare och valen fick vara boxnings säcken. Men jag var för svag så snarkningarna fortsatte och blev allt med outhärdliga.
Dessutom när jag väl somna drömde jag att halva jorden blev träffat av en komet och de va typ bara jag och alla vänner här i Bergen som överlevde. Av hela världen. Den är ju go.
Så då blev man ju bara mer stressad !

BAAAAh. Ne nu ska jag snart ner och käka frukost! Och det är ju alltid trevligt


Kommentarer
Postat av: annaspättan

min jojjo min jojjo... vi lever här utanför bergen me vill ja bara börja me å inflika, ja lovar!! iaf ja å skrot lever:) å vem e valen egentligen..?? kan de va en kock?? ja har också en val vid min sida titt som tätt... -va tycker vi?? min söta tjej, du e sjukt bra som springer till gymmet mitt i natten!!! pussssssssssssssss

2009-03-08 @ 13:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0