film regn

Igår var Marius och jag lediga för första gången (utan barn) på säkert 2 månader tillsammans.m vanligt i Bergen
De var pissväder som vanligt i Berge by.   Så efter en tur och lunch på byn gick vi hem till tryggheten värmen och soffan.
Vi såg 4 filmer, "jerry maguire", "avatar", "the turist" och "Blood Diamond".
Tror jag haft Blood Diamond i 3 år, sett den 4 ggr men ALDRIG klarat mig fram till slutet.
Så ja nu har jag sett slutet. Och nej, jag var inte förvånad över att Leo dog. Han gör ju de i alla jävla filmer. Lite av hanns specialite tror jag.



Så gla att ja har en sån snygging som dig Marius!


Kommentarer
Postat av: Ella

Hahah, sant att han alltid dör, men han är ju så bra skådis, Leo! Älskar hans filmer!!



Aaah, okej, då förstår jag. :)

2011-02-03 @ 16:47:46
URL: http://ellzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0