hem?

Shit pommfritt, välkommen till värkligheten.
Tror jag brännde 1000 kr när jag var ute i lördags. Eller tror. Jag vet. Jag vet till och med att de var lite mer.
Som tur var drack jag inte upp allt själv, men de känndes så igår.
Varning för blandning gott folk, Johanna tål inte vin, prosecco, cider och drinkar i samma mage.
BIG NO!




Idag super min mage efter mina vänner hemma. Saknar er så jäkligt mycke. Nu har ju Anna kommit hem från Egypten, var tydligen för farligt att jobba där ;).
Tycker ni mina vänner är dåliga på att hälsa på mig.
MEN. Jag får försöka styra upp en hemkomst snart så ja får ta lite på er!



Kommentarer
Postat av: annaaaaa

spättan min =)

hahaha, å att din mage inte tål att blanda allt detta... hur slutade detta??

Ja träffa camilla å kim i lördgas inne i stockholm, de var upp för en mässa, milla ska bli inredare nu å e snart klar, så de va i trakten min ( där ja också råka vara en sväng helöt oväntat ja.. haha) så himla kul, å tro de eller ej, men självklart så avhandlades följderna av jojjos alkoholintag.. haha, bland annat! hann avhandlas mycke, men tusan va ja saknar den tiden... som sagt för nån månad sen... FEM ÅR SEDAN!!

kan du inte komma hem till helgen 11-12 mars (fredag-lörda) och bli med på kryssningen vi ska på då!! det vore det ultimata!!

Massa puss å kramar

2011-02-16 @ 15:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0