vår och Barcelona

vi skulle dra till Prag i mars. Dricka billig öl och shoppa. Synd bara att det var kallare där än vad de är i Bergen. Så vi skiter i det. Istället drar vi till Barcelona. Nån som vart där??






Hörde att det var -27 hemma. Inte helt ockej.
Själv sitter jag i solen bakom mina panoramafönster. Jag steker. Tror ganska starkt på att de här har samma effekt som ett solarium, för jag har blivit lite rosa på ena armen.
Vi har det varmt här i Bergen. De är fortfarande snö men jag känner att våren är på G.


Kommentarer
Postat av: kajsa.

heeej johanna..! :) gulliver var helt okej, inget spektakulärt men jack black är ju alltid rolig. :) sen vågade jag inte se psalm 21 men såg 127 hours istället - den gillade jag! :) se den!



hur är allt i bergen? :)

2011-02-19 @ 15:37:26
URL: http://kascha.blogg.se/
Postat av: Ella

Ahh, Prag som är så fint! Fast det är Barcelona också, så det är likabra. Plus att det, som du säger är varmare!



Ett frostskadat ass är rött. Eller det är mitt iaf. Kan vara för att jag sitter på det hela dagarna också, iofs...

2011-02-22 @ 21:48:56
URL: http://ellzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0