vin

Jag skulle önska jag hade lika lätt att gå till systemet som förr. Då tog jag de billigaste vinet med mest procent.
Sorry den går inte längre.
NU kollar jag druvor, land, produsent. blablabla....


Menmen.
Jag tror jag hitta en jävla go Riseling från produsenten Harald Hexamer, en av Nahes nya toppprodusenter.
Handplockade druvor också. Annars kan ju vad som helst vara i. Grodor, fåglar, gräsoppor och sånt.
Ja där har ni lärt er nå nytt.
Tro inte att du kan vara vegiterian och dricka vin. haha
Ibland använder man oxblod bara för att klara upp viner.. mums!





ikväll ska jag bli brisen, på pickalurven och lullig


Kommentarer
Postat av: Ella

Ewwwwwww!! Tur att jag inte dricker rött vin!

Eller...gäller det för vitt också??

2011-02-06 @ 19:10:48
URL: http://ellzo.blogg.se/
Postat av: annaaaaa

Nu måste du komma hem å dricka san valentin me mej å lollan =)

2011-02-16 @ 16:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0