Lurad

Jag fick en orkide av Marius. Han hade köpt den till vår lägenhet.
Jag fick lite nojja, jag kan typ bara ta hand om blommor som kaktusar och buskar.
Så i Julas när jag åkte hem så förväntade jag mig att den skulle vara död.
Hemma i sovrummet inser jag att den stått utan ljus i en vecka. Stackars lilla blomma säger jag och tar ut den för att vattna för andra gången.
Då inser jag att det är lim på den. Jag tjuvnyper den och bryter lite på den men inget händer.
Marius har köpt en plastorkide.
De bästa av allt var att han också trodde att det var en riktig blomma, den hade kostat runt 300.
Tack för de. Att man ska lura oss vanliga okunniga blomstermänniskor.




Kommentarer
Postat av: maja

hahahahaha!!! jojo jag dör ;)

2011-01-05 @ 23:05:38
URL: http://majahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0