andra veckan!

galen kväll igår. andra veckan är vi inne på nu. det går bra nu!
Arbetade tolv timmar igen,men dock inte lika trött denna gång. Det var kul, restaurangen förvandlades till en pub. Massa unga norskar kom upp och ja langa ut öl efter öl,
Det var livat och mycket att stå i, men de va härligt att tiden tillslut gick snabbt.
Som avslut på kvällen fick ja med mig en liten daniel hem, efter att han tjatat sig till en plats hemma hos mig så han skulle slippa åka hem.. jo men visst. Ja va ju inte alls skabbarnas skabb när ja kom hem.
Men efter att ja tagit er välförtjänt dusch visade han mig hur bra han vek alla sina kläder.
Bra daniel.. du kanske kan vika min garderob också.
Hur som helst ligger han här å snarkar nu,  klockan är snart två, men det är ju jobbigt och slitsamt att jobba på lager.

Ikväll ska jag jobba stängning, SJÄLV!
mmm frågan är ju hur det kommer gå. Hoppas på att mina kära familjemedlemmar kommer förbi.
Så kan dom dricka lite öl när ja jobbar.
toppen de.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0