ÄNTLIGEN!!

Nu har vi flyttat!
Å jag har fått eget rum! Helt galet skönt. Idag ska vi till IKEA igen och köpa lite saker så jag kan få till mysstämmningen i rummet. Just nu känns det bara kalt och kallt!
Det var meningen att jag och Oscar skulle dela rum, men när det visa sig att vi skulle i praktiken vara tvungna att typ sova på varann så bestämde vi oss för att han skulle ta vardagsrummet. Så nu har vi byggt en liten koja till lille Oscar!
Utekvällen blev bra! Vi mötte upp Daniel och grabbarna och dom tog med oss på en bar, där vi andra inte kom  in eftersom vi inte hade åldern inne. Det kändes ju kul.
Så jag, Oscar, David och en galen polack som kände Daniel fick sätta oss på Haven som är en ute servering.
Där träffar vi polackens arbetskamrater som tror att jag är hans flickvän, och dom berättar för mig vilken bra man han är, och att han jobbar väldigt hårt.
Å polacken bara log, medans jag var vättskrämd. Å mamma hade varit stolt.
Men sen bar det i varje fall av till en nattklubb, Metro, där vi mötte upp grabbarna grus.
Fan va dyrt det är!! kostar 80 kr för ett glas vin.. Inte klokt. Våga inte ens gissa på vad en drink kostar.
Väl på klubben träffade vi en gbg som vi först trodde var norsk., haha dialekter smälter ihop med norskan i öronen på en här.
I varje fall så va den här killen störd. Han fråga om vi hade kocks (eller hur fan de nu stavas,  inte nått man skriver varje dag precis), Han var i varje fall helt besatt av att prata om sin kompis sniffande och snaffande, Ja fick nog å sa att han var dum i huvet..

En sak är sjukt jobbig här i Bergen, kanske hela norge iof. ALLT ÄR STÄNGT PÅ SÖNDAGAR!
Vad är det för skit?? Är det inte på söndagar familjen ska storhandla och baka bullar?
Sjukt trist var det i varje fall, för det blev ingen god frukost imorse!


Anna jag saknar dig också

Kommentarer
Postat av: Hasse

Vad är det för galna åldersgränser om man inte kommer in på krogen när man är 23? :P PUSSSSS!

2008-11-10 @ 15:16:37
URL: http://hazeinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0