bakis!

Idag är jag helt sjukt seg.
Blev efter mitt tjat lite festligt igår. Jag och pojkarna laga till en lyxmiddag med ungsgrönsaker, potatis sallad och bea.
Kött är för dyrt så de blev det inte tal om. Killarna drack öl och jag drack vin.
Vi flyttade in i köket, bläddrade bland massa gamla låtar på youtube , och blev allt mer ärliga mot varann, som man alltid blir efter lite rus i kroppen.
Att förfesta med endast killar är något helt nytt för mig, så mycke grabbsnack blev det. Men kul var det.
Det blev lite mer alkohol och David tog fram absinten och det blev shott.
Sjukt starkt och inte alls så gott.
Men fart blev det på oss. Ner på stan och in på metro, fattar inte varför vi gick dit, eftersom Bergen har så mycke mer att bjuda på.

David kom dock inte in, lite för mycke absint för hans del tror ja.

Dumma som vi var gick jag och Oscar in. Det var helt tomt på stället och vi tog ett varsitt glas å satt ner å prata.. prata prata prata prata å prata. Sen blir kvällen lite grummlig, jag hade satt mig hos ett par norska killar och Oscar hade pratat me nån tjej som flydde fältet,
Vi bestämde oss för att gå hem vid ett tiden, och på vägen hem hade jag köpt fyllemat och kissat i en gränd.
Oscar hade tröttnat på att jag var så långsam, så han hade gått i förväg å lämnat mig medans jag halkade upp för backen och ringde halva min telefonbok.
Jag somnade rätt hårt och snabbt och när jag vaknade låg jag å krama mina mjukisbyxor och hade två missade samtal på mobilen.
De är bra att man sover så djupt att man inte hör mobilen ringa när den ligger vid örat.

Så idag måste jag erkänna att mitt huve dunkar lite. Dricker lite Olden vatten, norges ramlösa, men de smakar skit, Salt päronvatten.
Och jag är sjukt seg.
Pratade med Tom på skype, han sitter i hemsedal med gamle lyan Daniel. Daniel satt och drack whiskey och mummlade massa skit om att ja skulle komma ner å åka snowboard och att han skulle ta hand om Tom.
Sjukt kul var det i varje fall när man väl hörde vad han sa ;) Jag tror snarare att det kommer vara Tom som får ta hand om Daniel den här säsongen.


A-K och Knyller ska nog gå på bio ikväll,Bond, jag bangar eftersom jag aldrig har sett en hel bondfilm vad jag vet.
Inte min typ av film, men hopps de får det mysigt.
Ja ska nog bädda ner mig i min säng och se på en film på min dåliga skitdata. Ser ju inte texten men va gör de. När man kan höra filmen.

Ska planera vad jag ska göra till julmat hemma också, Joel hade paxat köttbullarna, vad finns det kvar som man kan "laga" då?
Ja tänker ju inte ge mig in på julskinkan, det kommer bli katastrof då tror jag. Får bli nån dessert. För det är ju jag kanonbra på. Eller? Tårtan på min födelsedag var ju kanongod .


"


Till Jonathan och hans bakisångest!
Man kan ju inte ha oflyt hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Em

Haha Pölsa har fan rätt.

E allt bra annars tjejen?

kommer du komma över JUL?

2008-11-25 @ 12:35:17
URL: http://fabem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0