Barhäng!

Ikväll ska jag jobba till 03.00, om inte senare.
Får se om det blir lugnt eller mycket Hoppas på en del i varje fall så att man kan få tiden att gå.
Gick upp klockan 13.00 idag, jag sover ju inte precis mindre om dagarna. Men det kommer ju bli en lång natt.
Pappa ringde och berätta att han hade hittat till min blogg, men var lite smått bitter över att jag inte skrivit något om honom. Därför tillägnade jag ett helt inlägg till min banan ätande far!
Trotts att han är fotograf hittade jag bara två ynka bilder på honom, skärpning pappa och dotter!


Jag saknar dig pappa och vi syns på Arlanda snart 





Har fått ett förslag vad gäller sommaren Om allt går vägen så kommer sommaren bli lite mer än annorlunda!




Kommentarer
Postat av: Hasse

Nu får du ju ta och berätta mer =) PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSS!

2008-11-29 @ 00:39:54
URL: http://hazeinspace.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-11-29 @ 00:43:02
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Louise

vad händer i sommar?! blir ju nyfiken:P puss

2008-11-29 @ 11:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0