Bostad! check!

Efter en lång väntan i bilen där vi diskuterade konstiga ställen vi kissat på, kom grabbarna med stort G med ett par startkablar, endast 399 kr.
Dock kunde vi inte beskriva bilvägen upp för berget till dem, så vi fick be vår nya hyresvärd Anne Haugen om hjälp!
Med en tänd cigarett i mungipan startade hon både sin och våran bil, och lyckan blev sen gjord.
Nu har vi bil igen!
Inte nog med det så har vi fixat lya nr 1 också. På söndag flyttar vi in.
Anne var inte alls så skum som vi först trott, hon var vanskligt trevlig! Hon berätta dessutom att potetkjellern var en av Bergens bästa restauranger! Se där, då gäller det bara att jag sköter mig på mån, tis, eller vilken dag det nu skulle bli.
Skönt är det i varje fall att vi skaffat oss en lägenhet, och stor och rymlig är den!
Helt otroligt bra. Fem dagar har gått, å nu har alla fått gått på intervjuer, och boendet är klart.
Nu väntar vi bara på lönen.
Och imorn blir det nog lite fest! hoppas vi på. Orkar inte sitta en kväll till i denna äckliga vandrarhem-säng, där man kan läsa "can you smell my farts" på överslafens undersida,
Eller varför inte "Dildo Dan was here" tillsammans med " man pumper Christina"
Å det är drömmen!

          

mmm så lika dom är!  lillebror, bli inte som jag när du blir stor!



 


Kommentarer
Postat av: Bror

jag tänker bli precis som dig! ETT TJEJKASST!

2008-11-12 @ 13:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0