ROCKY!

Sliten och klockan är 02.40.
Johanna kom just hem från jobbet, det var en lång kväll och gästerna ville aldrig gå hem.
Vanligtvis brukar vi vara klara vid 01.10 men nej, idag skrev ja ut mig kl 02.00 och då hade jag fortfarande inte putsat ALLA vattenglasen.  Så imorgon får vi se om jag får mig en pik, eller ett plus.
Tror mer på pik, men man kan ju inte stå och putsa glas fram till tre på natten.

Helen som jag jobbar med är toppen, vi var inne i dimman båda två idag, och lite småtrötta.
Trist att hon ska sluta för det är ju nu man börjar lära känna henne.
Men hon kom med ett förslag på att ja skulle följa med henne på ThaiBoxning nån dag.
Sjukt kul, jag borde ju börja träna,, så varför inte boxas och få ut mina agritioner??
Kan man ju smygträna med David också, han är ju tränare och allt. Mycket hoppa rep blir det vet jag.


Men eftersom jag känner mig själv, och ärligheten ska fram, så kommer jag ALDRIG att ens gå på en taiträning.
Kommer komma på så många anledningar att slippa. Jag vet det.
Men vi får se om en vecka. Nästan så jag ska slå vad med mig själv om att börja.

Klart är i varje fall att jag kommer att vara hemma en vecka i jul.
För alla som vill boka in mig dagarana innan och efter jul så ska jag lägga upp ett schema
Först till kvarn är det som gäller, men det går också kempebra med mutning!

Kommentarer
Postat av: annaspättan

ja mutar till mig alla dagar - en dag måste vi koka potatis och purjosoppa, de va inte igår!! en annan blir de bakverk på schemat - jag ska ta med en äggklocka så de inte slutar som sist... haha!! ser ja fram emot! dom andra dagarna e de mys mys myyyys!!! ja jobbar dag på julafton å juldan - men sen e de fest!!!!! pusssssss

2008-11-28 @ 09:08:40
URL: http://annamedm.blogg.se/
Postat av: cam

klart du lä prova på thaiboxning-tänk bara all sjuukt snygga killar som du kommer kunna spana på Lätt värt besväret!! :D

2008-11-28 @ 13:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0