dag 4!!

dag 4.
Ännu en dag i Bergen!
Och.....det regnar fortfarande inte.
Städerskan har just varit inne i vårt rum när jag å ak satt här å knåpa..  pinsamt, för de ser ut som ett bombnedslag av kläder, väskor, skor och mandarinskal. Vi längtar tills vi får flytta, för dom här tio kvadraten är kaos.
Ikväll ska Ak servera lutfisk, pinnekött och potatis, på 70 grader värma tallrikar.
Vad fan e pinnekött? skulle tydligen bara smaka salt och massa ben.
Jag såg vinlistan för potetkjelleren idag, får jag jobb där blir det till att plugga.
 nu ska vi ner på stan å köpa kjol å strumpbyxor man kan se igenom.!
yeeh!


Kommentarer
Postat av: annaspättan

åhhh min jojjo!! så kul att det går frammåt för er!! a-k har redan jobb å du e på g, toppen! hur går det med flytten från mandarinskalslyan?? hittat nåt bra hak att hyra??

pussssss

2008-11-06 @ 14:33:59
URL: http://annamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0