kluven och krank!


10:e dagen, eller?
Här sitter jag i min säng och är nostalgisk och lyssnar på hurricane gilbert med vår käre håkan.
Idag ska jag på min tredje intervju på big horn steak house, vet inte alls vad jag ska säga om dom vill att jag ska provjobba där också. Vet inte ens varför jag ska dit? Jag känner på mig att jag kommer sätta mig i värdens röra hur jag än gör.
Oscars käreste (som det heter här i norge ) ska förmodligen komma till helgen. Det kommer att bli spännande.
Kommer ju vara gruppaktiviteter i vardera ända av huset, och jag kommer sitta på mitt rum livrädd för att gå ut.
Kan nån påminna mig om att man kanske skulle ta å bli nykär nån gång!!
Tror jag saknar tjejerna där hemma! eller jag  vet ju att jag gör det, nu när man inte ens kan prata med dom i telefon som man gör varje dag annars känns allt helt plötsligt hopplöst tomt.

Kan det vara en gnutta hemlängtan som tagit tag i Johanna, det är ju bra nu när man bara bott här en och en halv vecka.
Men allt blir säkert bra så fort man sätter igång å jobbar.
Tror det kan vara skönt att lära känna lite bergenbor också.

Vi ska ner på stan idag. Behöver ett par arbetskor, en arbetsskjorta och ett par byxor, yeeh kul att lägga ut pengarna på det!
Måste se vad man har kvar på kontot också, kan inte vara mycke nu när man betalat den sista delen av hyran.
Bara två veckor kvar till lön!

Vi kanske ska ta bilen hem till jul. Kommer bli en ny härlig 16 timmars färd att stå i. Men det skulle bli billigare för oss alla.
Nej nu ska ja sätta på mig ett leende och sluta tycka allt är hopplöst!

lill lindfors - en sån karl, och tänkte lite på härliga Jojje där hemma! Å han kan få vem som helst på bra humör!
Jojje jag saknar dig!!!
Han skrev just till mig, Johanna du har inte hemlängtan, du har jobblängtan! ååå det är sant!
Nu är jag glad igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0