mat, jobb, lägenhet!

                                      
Idag var vi å handlade! Äntligen kan vi laga mat! ,Äntligen lite mer grönsaker och inte bara pasta rosa!
Vi gillar tydligen att pynta våra hyllor! Vilken kan vara min tro??
Det svåraste var att hitta havregryn! trodde ett tag att inte bergen hade några gryn att erbjuda till den dagliga gröten, men tillsist fann vi dem. Ni kan ju gissa vilken som är min hylla.
Vi var på ikea också, där köpta jag en ful matta till mitt rum för 15 kr. Men den värmer varmt om fötterna och det är ju bra.


          
Här är mitt härliga näste!, påminner om nått från dalarna. Sängen i varje fall.
Sista bilden är A-K å kyllers rum. Vet inte hur dom fick det så mysigt
.

                                        Här är vardagsrummet med en tillhörande Oscar!


                                  Här är familjen på den dagliga promenaden ner för backen!


När vi packat upp all mat idag ringde dom från ett nytt jobb till mig. Jag är så jävla värdelös som inte kan lyssna ordentligt.
Tjejen som ringde presenterade sig och sa vad hon ringde ifrån, själv hörde jag bara gröt gröt gröt.
När hon fråga om jag var intresserad av att komma på intervju tacka jag ja, men till sist var ja ju tvungen att fråga om vart stället låg och vart hon egentligen ringde ifrån Pinsamt blev de då hon fick dra allt hon redan sagt igen.
Men det kanske går bättre nästa gång. Det här var första gången jag prata med en norsk i tel så vi hoppas de går bättre sen.
Men nu är det bestämt, jag ska på intervju på BigHorn Steak house på onsdag kl 14.00.
Kommer bli spännande. En stor fråga jag också har är...när ska potetkjellern höra av sig. Jag har ju pluggat den där jäkla menyn ett tag nu.. 

                                            

Så här ser det ut på Big horn!

Kommentarer
Postat av: annaspättan

åhhh tjej!!!! vilken helg du har haft!!! kanoners värre!! så glad för din skull!! å så mer intervjuer, heja heja!!! ja shit vilken måndag du... ja har kirrat lägenhet på campus till 1:a februari nör vi kommer hem från egypten, så nu ska ja uuut härifrån=) pussssss

2008-11-11 @ 01:40:03
URL: http://annamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0