sömnproblem


I vårt rum på tio kvadrat är det tydligen en trend att gå å lägga sig vid klockan tio, helst innan.
Jag kan verkligen inte sova.
Det var samma mönster igår, fast då somna sällskapet vid halv tio.
Det slutade med att jag satt med min data å plippa på den, satte på en film för att få en känsla av trötthet, halvsomnade, stängde av datorn, rullade över den och hade ner den på golvet så att det blev en spricka i skärmen som jag upptäckte i morse.
Tror att jag ska köra samma strategi ikväll, sätta på en film, men skippa de där med rullandet.
Grejen är bara det att jag är så hungrig. vi lever ju på mackor i min familj så idag har  vi njutit av de trasiga mackorna till frulle.
Till lunch serverades en whopper cheese meny på BK.
Middag, två mackor med tomat gurka och aromat.
å mandariner, lassvis med mandariner, eller om de var klementiner, satsumas eller vad de nu heter
Oskar har pratat lite i sömnen också... kul att lyssna på, men än så länge var det inget sammanhängande.
Ne nu blir det en film!






Varför händer inte detta oftare???



johanna i bergen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0