sweet about me

Efter 9 timmars sömn vaknade jag av full rörelse i grannrummet och hög volym på tv:n ute i vardagsrummet. Köp en ny säng förtusan!!
Satte mig ute hos Oscar och tittade på Idol, härlig morgon dehär.
När alla var uppe lagade grabbarna latte sen satt vi ute i köket å myste.
Kyller hade knäckt extra som servitör igår, han och en annan kille hade tagit extra betalt för ölen under kvällens slut för att få ihop lite extra tipp. 8 kr/ ölen men det hade blivit en liten liten slant i varje fall. Det var dom värda.

Det var en skum dag igår. Började lugnt, sen blev restaurangen full på fem minuter av dropp in gäster, nästa sittning kom kanonsnabbt efter att den första gått. Och jag sprang runt som en förvirrad höna, och tappade bestick hela tiden.
Men en sån kväll ska väl också komma nån gång
Men allt gick bra och gästerna var nöjda.

När jag fick äta middag kl 22.30  ringde jag upp jojje som frenetiskt hade försökt få kontakt med mig.
Dom hade fest i lilla Norrtälje och alla var fulla och glada.
Fick prata med Anna också som hade tagit beslag på sängen, hon var något mer berusad än vanligt.
Hon ville att jag skulle ge henne ett alldeles eget inlägg, men de kan hon glömma!
Det är nog nu Anna, men ett nytt ord ska du få.

Cheff - sopor.

Kunde du det också din galning?

Ikväll ska kanske familjen komma och äta hos mig, vore ju grymt kul!
Blir nog den svenska billiga menyn för dom, men jag blir lycklig bara de kommer.


okej anna! du får lite kort då! å min underbara kusse!!



Dagens låt! Kommer jag nynna på hela dagen!

Kommentarer
Postat av: annaspättan

men jojjo!! ja va nästan inte full alls, bara aptrött!! så de så! åhh de där ordet hade ja aldrig hört förut, ska allt pluggas in till sommaren=)

ännu mer trött ve ja när ja pratade me dej i natt... ojoj, minns iaf att de va ett jäkla liv runt dej.. du kom hem ordentligt hoppas ja!!!

stora kramar

2008-11-30 @ 17:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0