pruttkalas!

Fredag!
Ledig dag, men va fasen har jag gjort då?
Jo sovit, kollat på Ciao Bella (inge bra val). Kollat på roliga filmklipp, ätit gröt, suttit inne hos A-K, ätit choklad och pratat med mamma om julen.
När A-K gick till jobbet har ha bara suttit här å väntat på att resten av familjen ska komma hem.

När killarna kom gick vi till Safari för atr köpa oss lite tjockismat! chips och dipp, åå de va sjukt länge sen.
Sen blev det en klassisk idol kväll, bara det att de var nån slags aktivitetsfisning ombord i våra soffor.
Man fick fly fältet så fort man hörde grabbarnas stjärtar vibrera.
De luckta ju inte godis i soffgruppen.

såhär såg typ min kväll ut!

 


Men mysigt blev det tillslut, vi tände ljus och hade en riktig grabbkväll, hehe.



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^



Imorn blir det förhoppningsvis kalas! Då ska ja dansa hela natten som denna spätta gör!




De där ska bli jag när jag är 80!

Kommentarer
Postat av: cam

tell me about it - köpte Ciao Bella i somras å tänkte "nu blir demysig tonårskärleksfilm" nähä, den suger ju as!! Skoj att följa erat norge äventyr, snart drar ja upp å slår hasse följe i en galen ny säsong - blir kanon! Puss påre

2008-11-21 @ 23:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0