fest??

Nu sitter man här igen, med ett glas vin i handen, med datorn på sängen och en Johanna på golvet. Stolar bord och vinöppnare var ingen lyx på detta lilla rum.
Försöker hitta bra låtar på youtube, men tror inte Oscar är så glad över mina val. Skit samma. Ikväll ska vi festa.
Hoppas jag! Bara David blir på bra humör.
Ingen lust att sitta här en enda natt till, därför ska vi fira in den sista med lite fest.
Daniel ringde nyss å gav oss lite pepptalk, han hade druckit två öl och var as på, så varför skulle inte vi följa samma mönster.
I varje fall sitter vi här nu i rummet med en varsin öl eller vin. A-K jobbar.
Vi tänker lura i Kyller en öl så fort han kommer innanför dörren. Han kommer iof få en sne fylla å skrika Hora till alla han ser. Men det skiter jag i nu, Bara vi gör nått nytt.
Måste leta efter något trasigt jag kan ha på mig.
Jag har tappat bort min sko, så skor blir ju ett problem, förstår inte hur en stövel kan försvinna på våra 10 kvadrat. Helt sjukt ät det, men den finns inte någonstans.
Nu skulle Anna pattson vart här! de hade blivit pissröj efter en kvart!
Juste mitt gamla ordspråk "Ingen succ'e utan rose" får jag nog ändra på nu. En flaska rose kostar nämligen 100 nok. Sjukt dyrt å det tänker inte jag lägga ut. Så det blir  det  vitt jävla slask!

Knyller kom just hem! Han e så bitter! Men nu tog han en öl! ååå bra david!
Han å Oscar har spelat på hästar! Dom var så bittra för att dom inte fått jobb än, så dom började spela på hästar!
Lycka till!
Nej nu blir det ett glas vin till å en dusch!


Kommentarer
Postat av: annaspättan

min jojjo, min jojjo... nu e de helt galet va ja längtar efter dej! bara för att du inte e här så ja kan träffa dej nuuuu!! skulle va så najs, allt spökar för mig... puss

2008-11-09 @ 21:16:06
URL: http://annamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0