TÄVLING!

så ligger man här i sängen igen. Klockan är nio, och jag är inte trött någonstans.
Så hur har man tillbringat dagen och hur kommer man tillbringa kvällen?
Jag vaknade kl 12.30, inte bra, men kunde verkligen inte sova inatt.
Jag tror ingen kunde de i vårt hus, för det slogs i toalettdörren var och varannan halvtimme fram till kl 04.30 då jag tror att jag tillslut somnade.
Såg en parodi på Sex and the city, så när ja tillslut knäppte på den riktiga serien för att kunna somna kunde jag inte sluta irritera mig på att Carrie alltid har en jävla cigg i munnen. Hela hela tiden!
När hon lagar mat, tränar, ligger, shoppar, skriver. Alltid denna snuskpinne som bolmar av rök.
Vilken lyx för henne om hon var rökare på riktigt så hon fick röka alla dessa cigg gratis på inspelningen.
Eller så kanske de var fakecigg. Vet inte hur det funkar.  rök rök rök.



Dagen fick jag spendera i min ensamhet.
Gick ner på stan och köpte ett par skor. Tyckte jag behövde de eftersom jag hade två så stora hål i båda skorna att jag i princip gick runt i strumplästen.på den kalla snön.
Skitskor ja köpt innan och dom ska kastas nu.
Lollan du gjorde bra val att välja andra

A-K kom hem från ett extrajobb på barnhagen , hon kom på att barn lucktar bajs och att dagis inte är nått för henne.
Kyller berättade att han skaffat sig en vän på sitt nya lagerjobb.
Och Oscar har nu skaffat sig ett arbete inom rangsels och kör nu sopor och tjänar bäst i familjen.
Så nu har alla jobb! Och nu väntar vi bara på våra skattekort så vi kan få oss en lön också.

Så nu har jag bäddat ner mig i sängen och undrar, va ska ja göra imorn.
Jag kanske kan utföra en tävling.

TÄVLING!

Bästa förslaget vinner en hemlig gåva från Bergen!

Gör bara såhär.
Kom på en sjukt bra ide på vad jag kan göra imorn på min lediga dag.
Det blir pluspoäng för de som bifogar en bra slogan!
Skriv bara en kommentar så utser jag vinnaren imorn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pilla navelludd och tänka på mig. Sen kan du ta och fila dina fötter innan du slutligen beger dig till badhuset och simmar och solar. fy fan vilken bra dag du får då!

2008-11-25 @ 22:57:58
URL: http://hazeinspace.blogg.se/
Postat av: annaspättan

gör ett fotoalbum på nätet av alla dina sommarbilder, på typ fujifilm eler nåt, då kan du själv greja å välja format å sånt, å så beställa hem det tryckt i en fotobok - så kommer den hem till dej lagom till du e hemma över jul!! tokkul att göra - dagen kommer gå fort - och tokkul att titta i sen resten av vintern när du e tillbaka in the bergs=) tänk så härligt - sommarbilder... mmm=)

"bilder e topp - binder e flopp - foton e kul - motorn e strul - kort e flott - lort e grått" sådär ja!! nu vet du va su ska hitt på imorrn spättan min!! fan om ja inte vinner - vilket rim!!!! sussa sött å ha en kul morgondag!! kramar

2008-11-26 @ 00:42:04
URL: http://annamedm.blogg.se/
Postat av: erica

haha, härligt att en av dina sambos börjat jobba på RAGNSELLS (så stavas det) välkomna honom till familjen åt mig & säg att han får börja jobba åt mig när ni flyttat hem igen ;)



ledig dag? jaa, halva är ju över nu iofs - men sova, köra hemma-spa med grönsaksguck i fejan & olivolja (?) i håret, en lång dusch / bad, raggsockor & en ellet två bra filmer kanske?



följer din blogg lite grann, så det kändes som att det var dags att göra ett avtryck! hoppas att allt är bra. kramar från snöyran i norrtälje

2008-11-26 @ 12:27:44
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: annaspättan

men min idé va ju bäst, eller hur snärtor:) vinna vinna vinna!!!

2008-11-26 @ 13:57:19
URL: http://annamedm.blogg.se/
Postat av: Jorunn

Sarah Jessica Parker roker majs cigg i Sex and the City. Tydligen ville de att rollen skulle roka men hon roker inte och ville inte roka pga av att det ar sa daligt for hyn (o halsan) sa det e nan slags fejk cigg gjorda med bla majs. Sa dar ja, lite vardelost vetande fran mig, hoppas du kan sova battre nu ;-) Puss!

2008-11-26 @ 16:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0