DRYCKES TVÅNG

ONSDAG
Johanna jobbar heeeela dagen, är slut och trasig och så jävla äcklig i håret. Nån måste ha hällt smör i det när hon sov.
Kockarna säger - Johanna du ska med ut! Jaaa fest.
Jag - Njaa,,,kanske,
Klockan 23.30 är hon ännu trasigare och har ännu mer smör i håret och skickar ett sms till Marius.
SMS
Hej, jag går nog hem, Orkar inte gå ut idag.
SVar:
Men bara en pils, kom bort till salsa innan och möt mig.
Johanna svarar:
Okej, en öl sen går jag.

byter om på Naboen......går till Salsa...Möter Marius......går till Naboen!

På Naboen tar hon en cider, en sån där ekologisk god.
Bara en sen går jag hem.

en cider och 6 glas vin senare..

WOOOOOHOOOOOOOO"!"""""""

Fredag.

Johanna vaknar upp i sängen..
Vem fan tvinga mig dricka alla vin igår?????






Kommentarer
Postat av: annaspättan

ja vem var det??

2009-04-25 @ 00:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0