en godisaffär och ett gevär!"

Vill gratulera min fina pappa som fyllde 61 här om dagen!


vill bara ut till lidö när ja ser den här bilden på pappa. SOL!
Grattis grattis grattis!



Igår hade jag och Helen en heldag. Vi åt frukost med Marius nere på Vågen. Så jävla go macka det var med tonfisk. Tror ja dog en smula! Baaah.
Sen drack jag mer kaffe på Boccas ute servering medans regnet öste ner. Gick hem och köpte glass med Helen.
Eller snarare 2 Ben & Jerrys (första gången i mitt liv jag smaka på denna underbara glass, en påse chips och en påse godis.
NAMNAMNAM!
Sen såg vi på me & marley, eller det var jag som såg den medans Helen snarka.
Och efter de åt v i middag på naboen´och drack vin.,
Massa god mat blev det.'
Söndag = kockfest och Ricks med det blev en förvånansvärt stilla kväll om man jämför med alla andra söndagar.

Nu ska jag ner och dricka en kaffe igen och sen blir det film och träning.
smaka på den ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0