spinning skit!

jag lever, jag lovar. Jag trodde jag skulle dö av spimnningen. Och jag dog, men det var nog mest av tristess Fy fan va tråkigt de var. Jag hade gått in i att man skulle göra lita alla möjliga saker me den där cykeln, Men det var ju visst bara att trampa. jävla larv, vem fan kom på att de där var kul.
Det värsta är ju att när ja gått på det några gånger kommer jag tycka att det är så jävla kul. Men just nu tror ja inte ett skit på det.
Jag har bokat biljett hem också.
Trodde jag heller aldrig att jag skulle göra.
Det är sånt som brukar ta dit för denna dam! Men nu kommer ni snart se mig på Norrtäljes gator. Närmare bestämt på Söndag. Sen blir det stöten grande finale för hela slanten! Finns plats kvar om nån vill med!

Igår var jag ute och tok shoppa. Har inte handlat så mycket kläder på länge, men imorgon har vi personalfest och då må man ju vara grann!
Ska bli sjukt kul. Har hört så mycket skandaler som hänt och ståle sa att finns mycke potential att de kommer bli samma sak i år igen.
Oj oj oj vad kul de ska bli.
Men nu ska ja tydligen jobba, sista dagen på 2 veckor!
YEEEH!

puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Lollan

Åh vad härligt att snart få se dig på Norrtäljes gator! Du är efterlängtad;) puss

2009-04-09 @ 16:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0