SPÖKEN

Så ligger man här igen. I flickrummet ute på gräddö.
Näsan rinner och jag nyser om vartannat. Tror det var det nedrans regnet igår.
På 14 timmar har jag hunnit med att vakna i en säng i Norge och sedan gå och lägga mig i en hemma i det trygga hos lilla mamma i VARMA VÅRIGA Sverige
Dock saknar jag valen vid min sida. Det har blivit till en vana att få somna till hans snarknigar. Men som tur är har han skippat spottandet på VÄLDIGT länge. Tror han bara blir en val på fyllan.
Träffade slem och Jezzlan idag. Mina gamla roomis. Det ska bli grymt att få bo med dom igen. Men bara för en helg. Vi kommer ju ha de festligt vill jag lova.

Jezzlan och Slem är för närvarande sambos och bor numera i min mormors gamla lägenhet,
Det är ganska sjukt och var en smula skumt att vara där inne igen.
Men Slem berätta för mig att mormor brukar spöka för dom ibland. Så de känns ju tryckt. Men hon är ett snällt spöke som bara luktar tantparfym och smäller i dörrar som Slem uttryckte det.

Jag vill också passa på att meddela att flygturen gick bra, och alla väskor fick jag med mig denna gång.
Pappa hämtade mig vid Arlanda och mamma välkomnade mig med påskägg!

ME LOVE PÅSK!

Jag har inte fått fira det med familjen på 4 år. Men nu blir det lite senare än vanligt!

 


MINA APOR!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0