Kalas i kalaset

Å vad skönt att vara hemma igen.
Förutom att huset vi bor i ser ut som skit och att alla är bittra och är instängda i varsitt rum så är de så jävla skönt att vara här igen.
Och man har varit saknad. Hade fått ett mail av min kära vän Johannes som tyckte att nu var det minsann dax för Johanna att komma tillbaka till jobb, kalas och framförallt till en annan karl som saknade mig så mycket att han hade gått och lagt sig i min säng när jag var hemma i Sverige.
Dock kom han inte ihåg hur han hade lyckats övertala stackars Helen som fick gå ut och lägga sig på soffan så att han skulle få ligga och lukta på lakanen .
Men nu var han nöjd när jag var hemma igen! Och det är jag med. Frukost med foccacia på café Italia, de var så sjukt gott.

Sista Juni kommer jag och Helen att flytta! Kommer bli skönt. Lite för jobbigt att bo 6 pers i samma hus.
Framförallt när alla har tappat modet till allt som har med städning att göra.

Orkar inte skriva om allt som hände hemma i Sälen och Norrtälje. Men jag ska bjuda på ett litet bildspel!

   









Pytte bjöd på fläskfile och kladdkaka!

   







För de skulle ju vara dans dans dans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0