WE LOVE IKEA


Idag stog jag upp klockan 08.30.
IKEA yeeh, måste ha en säng, yeeeeh.
Marius var mäkta imponerad av mig, Det var in och ut på IKEA, Han hade förberett sig på lite längre tid. Jag är ju trotts allt ett kvinnofolk, Men efter 30 minuter var vi ute ur butiken, en säng rikare,för de pinsamt "dyra" priset 800 kr, då inklusive ben och madrass,
Idag flyttar killarna ut. Ska bli skönt!


MÅNDAG var dock en helsjuk kväll. Jag jobbade extra i tre timmar sen ringde Helen.
- Kom ner till "lille" vi dricker öl, jäger och vill ha sällskap.
En panerad rödspätta senare var jag nere på lille med ett aningen berusat sällskap bestående av Helen och Jaenette.
Jag beställde in vin och några glas senare satt alla tre i den tomma baren och snacka med en engelsk DJ och några norska studenter.
Alla gjorde sällskap till Vamoose och kvällen slutade med att flickorna drog hem de 5 pojkarna till vår lägenhet för efterfest.
Det drogs på full musik och drinkarna flödade.
Dessvärre är inte Johanna efterfest typen, hon somnar bara, De vill sig lixom aldrig till att vara vaken när man vet att det finns en skön säng i närheten. Så jag kröp ner och tok däcka, Och festen fortsatte för fulla muggar.


Kommentarer
Postat av: Jorunn

Grymma strumpbyxor!

2009-04-30 @ 10:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0