APELSIN

Jag gjorde testet "hur cool är du?"

Jag var lika cool som Basshunter! (inte särskilt cool) stod de.
FAN OCKSÅ!

Var nere på stan med Marius och åt lite frukost innan. Sen gick jag en prommis i solen innan jag märkte hur jävligt jag egentligen mådde.
så nu sitter jag här och tröstäter jordgubbar, apelsiner och vindruvor.
Idag ska det proppas fullt med vitaminer i min mage!
Helen har bokat in mig på ett pass spinning ikväll klockan sju.
Jagvetefan om ja kommer klara de.
Jag har ALDRIG gått på spinning i hela mitt liv och jag är livrädd.
Jeannet berätta att när hon spinna första gången svimma hon och välte 3 cyklar.
Nu när jag ligger här halv bakfull och mensvärk så de svider i magen så tror jag fan jag kommer dö om jag cyklar.
När jag läser de här så ser jag hur alla mina undanflykter för att träna bara ploppar upp överallt.
Jag är vidrig!
Jag ligger här med datorn på magen med munnen full av druvor och vampire weekend "cape cod kwassa" på högsta volym. Barfota och med fötterna upp på väggen.




Vad gör man med dumma människor?
Frågar dom varför de är dumma och försöker hjälpa till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0