KÅTA NAOMI

Slemelie har en kåt katt.
Katten heter Naomi och ja tycker synd om stackarn. Snälla kan nån ge henne lite kärlek innan hon gnuggar sönder stjärten mot golvet.
Hon skriker och väsnas och får en djurisk hungrig blick när hon hör våra röster eller om vi tar upp henne.
Varje chans hon får att rymma ut ut köket tar hon. 
Nu sitter hon och skriker och jag undrar hur i helvete ja ska kunna sova den här natten i den lilla soffan.
Jag fick erbjudandet att sova mellan slem och pule men ja rulla runt som en klimakterietant och svettades och magen värkte, så jag intog soffan.
Vi har vräkt i oss Pizza, godis, drinkar och ostar, Så jag har mig själv att skylla för min magvärk.

Hela min dag har spenderats med konstiga djur.
Mamma är humdvakt åt en döv hund. Fatta frustrationen. Hon hör ju inte ett skit.
Jag ropa på henne och snacka massa, men hon hörde ju ingenting,
Och sen kom man hem till den kåta katten. Dessutom bor flickorna i min mormors gamla lägenhet vilket känndes bra i början, Men nu när man ligger här ensam kommer de massa minnen fram.
Men den skrikande katten kommer nog störa mig mest.

SOV GOTT NU ALLA SPÄTTOR OCH MÖRTAR









Kommentarer
Postat av: Anonym

Be din vän att ge katten p-piller (för katter) el sterilisera den. Det är inte så skoj för katten heller, lovar!

2009-04-16 @ 23:59:47
Postat av: TorrHumor - Bloggen

Tjeena snygging!



Du har väl inte missat Sveriges nya humorsajt? Torrare humor får du faktiskt leta efter! Kika in varje dag för en daglig dos! :)



www.torrhumor.com - Sveriges torraste sajt.

2009-04-17 @ 00:09:17
URL: http://www.torrhumor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0