jag får inte någon ordning på mig själv.

Jag har julklapps ¨ångest. Vilka ska jag ge julklapp, vad ska jag ge. Vad önskar jag mig, Vad önskar alla sig?
Vad kan jag köpa som får plats i en resväska med alla kläder jag måste ha med.
Jul jul strålande jul. Kan den inte bara var över nu. Vart är snön och vart är vintern?
Är de meningen att man ska gå runt i en liten skinnjacka och klänning den 4 december utan att man fryser. Jag förstår ingenting.

Sen har jag ångest. Vad köpte jag på biskopen för 400 kr när jag bara köpte en cider?
dricksade jag 330 kr eller tog jag ut pengar. NU är jag trött på de här.
De finns inte ens nått att köpa på Biskopen för 400 kr.


På måndag ska jag för första gången träffa Marius mamma. De kan ju vara på tiden nu när vi varit tillsammans i ett halvår + dejtat 3 månader innan de.
Här har han träffat hela min släckt men hållit mig gömd från lilla mamma.
Jag är nervös som ett vrak, Han har tagit upp regler som man måste följa hos lilla mamma.

Inga korta kjolar. (de klarar jag)
Inte rapa vid matbordet. ( va??? skulle jag nääee)
Ät upp all mat på tallriken (hoppas på att de inte blir lax eller lamm)

Snälla håll tummarna. Jag vill vara en bra svärdotter.






Kommentarer
Postat av: maja

du som är så bra :) det kommer gå galant!

2009-12-07 @ 12:38:13
URL: http://majahelin.blogg.se/
Postat av: Jorunn

Vilken fin bild, snygging!



Det kommer ga jattebra hos Marius mamma, varfor skulle hon inte gilla dig?!?! Sjalv ska jag fira jul med svarforaldrarna sa har sjuk angest over vad jag ska kopa till dem, hjalp!



Puss!

2009-12-07 @ 14:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0