mamma och hemma

'Fan vad bra det gick.
Hon var ju en mysmamma, jag fick ta maten själv och jag åt upp allt. Marius därimot lämna kvar mat på tallriken och de gjorde lilla mamma med.
Han har skrämt upp mig i onödan den lilla muppen.
Efter besöket hos mamma åkte vi in till byn för att se på bio.
Luftslottet som sprängdes. Den var bra, men jag satt och småskrek och log när man ser Rebecka som statist och dom nämner Norrtälje i Filmen. Så fånig blir jag när jag sitter i en salong i Norge och hör och ser saker från mina hemtrackter.
Norrtälje here we come.. 23 december!!

Kommentarer
Postat av: erica

haha, jag skrek också när jag fick syn på Becky :) blir vi E-kändisar nu?

2009-12-08 @ 21:23:43
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0