visa stjärt !

som om de inte finns nog av mig och allt underbart jag gör ska jag berätta om vad jag lyckades göra ¨på jobbet idag.
Eller så ska jag kanske ge er ett tips
Sätt er inte på huk med en läsk back mellanbenen.
De kan sluta med att du halv chockad står i källaren med bara en väg ut genom en fullsatt bar och sedan en halvfull restaurang med ett par spräckta byxor som spruckit HELA vägen i grenen.
Jag var glad att jag inte hade på mig mina gröna trosor med två rosa flamingos.
Som tur var hitta jag en genväg ut där man slapp visa stjärt!

Imorgon ska jag ta det här med träning på allvar igen. Jag kan inte gå runt så här längre å spränga byxor och visa kärlekshandtag.




som tur var fick jag äta en kanongod lunch med mina bästatse tjejer Ina och Camilla.
Kycklingsallad med ägg, hallon marinerade rödbetor och pesto aioli.. Känn på den ni!

Kommentarer
Postat av: pelle

hahahahaha! tufft läge där du! xD

2009-12-11 @ 16:59:28
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0