efter regn kommer mer jævla regn

ja jag har varit en riktig bitter kærring ja vet.. men vafan!
'Før att lida min smærta har min underbara karl låtit mig ta øver hans dator medans han agerar pappa åt sin son.
I ca 3 veckor ska Johanna vara ensamstående i lægenheten. De har gått två dygn och jag har køpt 20 filmer, sett 3 av dem på en natt och spelat alla dataspel som finns i Marius pc.. De senaste hette chiao bella och gick ut på att man skulle gå på date och vara snygg.
Sjælv såh jag inte så snygg ut eftersom ja låg som en høsæck och proppa munnen full med druvor.
Men jag fick gå på en real date i tisdags och de var sjukt mysigt.
De var jag och Marius, en massa buss resor, letande efter en pc, hem och prata om livet och sluka en flaska vitvin.
Bli fnittriga och sen gå på restaurang och brænna 1500 kr på mat och dryck.
En hærlig kvæll som ja aldrig kommer glømma!

Nu ska jag førsøka skaffa internet till min lægenhet før de funkar ju inte att smygblogga på jobbet!'
Så har jag en hysterisk granne som skriker hela dagarna också, de ær lite sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0