en elak jävel

Jag tycker att Oscar är elak!
Han är glass chaffis och åker hela dagarna runt med massa glass i baken av bilen.
De grymmaste han gör är att ta hem dom fantastiska små delikatesserna och fyller vår frys med dom.'
Jag har ätit två och min mage gör ont!
Jävla glass gubbe!



Jag har dessutom sett en urusel film som jag trodde skulle vara läskig. Men den var bara störd.
Så jag somnade tre gånger . Nu kommer jag vara piss pigg inatt och bara ligga och vrida och vända på mig.
Tur att det kommer en val då som kan ta hand om mig! Jag ska mata han med glass så han också blir lika tjock som jag varit idag!



Vill även passa på att gratta min kära kusin!
Hon är bra go och nu har hennes vänner sett till att hon inte behöver vara ensam om nätterna.
hehehe. Mamma du är en skvallerbyttabingbong!

Kommentarer
Postat av: Jorunn

Hahahaha, oops, man kanske inte ska beratta allt for sin moster! Ses om 2 veckor!



Ps. Var det dar verkligen det basta kortet du hade pa mig :-)

2009-03-26 @ 11:12:24
Postat av: erica

vi åt glass i rymden också...

2009-03-26 @ 12:02:52
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Inte är väl jag en skvallerkärring, jag talar ju bara om det som är riktigt viktigt. kram

2009-03-26 @ 12:46:38
URL: http://jahannamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0