klockan 03.50 piiiiiiiiiiiiip

Kom just hem från jobbet.
Är jag trött, nej så fan heller!
Jag skulle kunna springa maraton, segla jorden runt och hoppa fallskärm.
Såg kanske världens sämsta film igår. Nej nu tog jag i. Men den va sjukt jävla dålig och pinsam.
Bestämde mig att jag kunde se en skräckfilm när jag kom hem  eftersom jag fick med mig en man som endå skulle skydda mig mot alla faror som lura. Alla monster under sängen och troll i skogen.
Men  det behövdes inte. Mirrors????? va är de för skämt.
Jag var nästan inte rädd alls. Bara blodig och köttig.
Sket i att se andra halvan av filmen så jag vet inte om det var bra heller. Men vi gav upp efter ena halvan.

Idag tog jag en sen frukost med Helen och vi planera vår sommar här i byn.
Den kommer bli grym, med brännboll i parken, musik i öronen och massa rosevin på ute serveringarna.

Kajsa och Kyller kom till Naboen idag och drack öl. Dom kom vid 17 och gick klockan 00.00 lite gladare i hatten än när dom kom. Dom fick även sällskap av lyan Daniel som hade en tös på besök.
Nu ligger alla här utanför och snarkar.
Tror dom haft en grymt bra dag alla fyra.

nej man kanske ska ta å läsa lite nu.
Det är nått jag har blivit bra på.
Skulle kunna skriva ett sjukt långt inlägg om ingenting.
Men nej... Det vill ni inte!



SJUKT TJOCK BOK.
men nu är jag halvvägs

Kommentarer
Postat av: annaspättan

babe!!! snart kommer v till byn din:) då blir de inge läsa av vill ja lova..! vill höra mer om va som blev istället för den dåliga filmen... du hade ju trots aallt beskyddande karlsällskap...;) HIHI! ses om mindre än två veckor, helt sjukt bra blir nog benämningen på de:)

massa pussar

2009-03-14 @ 10:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0