förbluffande trist

Jag har så trist så jag fyllde i en sån här!

1. När gick du upp idag?
  Klockan 10.05 var alarmet på.
2. Diamanter eller pärlor? "Pärlor" i armband och "Diamanter" i öronen.
3. Senaste filmen du såg på bio? Ja vad fan var det.. Patrik 1,5 tror jag
4. Favorit tv-program?  Ser inte mycket på tv just nu, men Greys Anatomy har jag ju fällt en och annan tår över. Spung var ju en succé och kommer alltid vara!

5. Vad åt du till frukost? En foccacia i parken i solen

6. Vad är ditt / dina andranamn? Ronja Kristina

7. Din favoritmat? Kyckling! Mycket grönsaker och massa såser!
8. Vilken mat gillar du inte? Lax, fläskkorv, brunabönor,
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Veronica Maggio, Caunting Crows kan inte välja. Men det är idag. Imorgon blir det nått annat.

10. Vilken bil kör du? Ingen, saknar körkort!
11.  Vilken är din Favoritmacka?  Nån med skagenröra. Fan vad jag saknar det! 
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?Självupptagna kräk och monster av alla det slag! Häxor!
13. Vilka är dina favoritkläder? Strumpbyxor med en tunika, mina chinos, linnen klänningar och alla sjalar
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Påskön! eller caribien!
15. Favoritklädmärke? Kör budget och blandat
16. Var vill du dra dig tillbaka? På Gräddö med en fet tomt nära havet!
17. Favorittid på dagen? Det beror på hur man spenderar den!
18. Var är du född? På Danderyd!

19. Vilken är din favoritsport att se på?  Hatar att titta på sport. Är sånt jävla buller jämt. Skulle vara dans då med bra musik.

22. Coca Cola eller Pepsi? Coca cola med en skiva citron och massa is!

23. Fotboll eller ishockey? Fotboll för då har man ju nått snyggt att titta på. Hockey är iof colare!
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Alltid glad om morgonen och pigg på natten!. Nästan

25. Pedikyr eller manikyr? Har aldrig gjort nått av det. Insåg plötsligt hur kvinnlig jag är!
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? Kommer hem till Påsk!
27. Vad ville du bli när du var liten? När jag var liten ville jag bara bli större colare och snyggare! Och det gick ju bra!
Nej ja ville som många andra fjantungar bli veterinär eller artist.  
28. Bästa barndomsminnet? Finns så många, pappa har dragit med mig och min bror på massa äventyr runt om i falukorvlandet.
29. Varit i Afrika? Nej men de vore ju hyggligt att åka dit
30. Nånsin rullat in någon i toapapper?  Nej inte vad jag vet. Inte helt och hållet i varje fall
31. Varit med om en bilolycka? Nej, peppar peppar, men MÅNGA nära döden upplevelser. Anna Matsson kör 120km/h skriver sms samtidigt som hon kör om en bil. Tom som tappar kontrollen över bilen och kraschar in i en snödriva, eller varför inte favoriten. Bli bogserad av en bil som kör ut i en korsning och glömmer att dom har ett släp. Och det kommer bilar från båda hållen. Vi skrek!
32. Favoritdag i veckan? Beror på vad jag ska göra och hur jag jobbar!
33. Favoritblomma? förgätmigej, heter den så? Den är fin!
34. Favoritsnabbmatsrestaurant?  MAX, och ståndet här nere som har fish & chips
35.  Har du någon cykel? Ja den är vit med svarta prickar, lilla gubben!
36. Vem fick du senaste mailet från? Mamma som skickar snusk!
37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Kreditkort är skit!
38. Läggdags? När jag är trött

40. Senaste personen du delade en middag med? Oj, de var nog Kajsa och David
41. Vad sysslar du med just nu? Skriver den här skiten
42. Favoritfärg? Svart går alltid!
43.  Hur många tatueringar? Inga alls.


Kommentarer
Postat av: annaspättan

åhhhh min jojjo!!! kommer du hem till påsken?? ta mig fan, de blir tätdatat här, sjukt bra!!! längtar så till freda, fatta att vi landar sådär kvart över elva på freda!!! coolt!! hihi!! måste ju säga att du e snällare än lollan, hon påstår att ja körde i 140 km /tim å dessutom både messade OCH böt radiokanal eller hur fasiken de va... ja minns inget alls!! dementerar allt besyämt, ja e ju laglydig. vet ju alla!! snart snart snaaaart ses vi!!!! puss å god natt

2009-03-25 @ 02:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0