der er go

Den där Erica skicka nå jävligt kedjebrev igen. Hon får ju aldrig nog flickstackarn.
Men visst. Nu ska jag berätta sju sanningar om mig själv.
hmmm, den er gooo!

1. Big suprise, jag är mörkblond och kan bli riktigt ljus på sommaren. Dock har jag inte haft min naturliga hårfärg sen jag var 12 år. Nu är mörkbrun de enda rätta för mig.



2. Jag äger inte ett enda par strumpor som är enfärgade, alla har mönster allt från krokodiler till stjärnor och grisar.



3. Jag heter Ronja i andra namn för att Astrid Lindgren ville ha det så. Hade jag fötts på ett speciellt datum så hade hon erbjudit sig att bli min gudmor, Men nej, jag stanna kvar i mammas mage, och när jag kom ut var jag luden som en valp och hade toffsar på öronen, så mina föräldrar trodde jag skulle blivit mobbad om jag fick namnet Ronja i förnamn, därför blev det mitt andranamn.



4. Jag har mycket svårt att slutföra saker. Jag vet inte hur många fotoalbum jag äger som är halvklara. Gillar mest att börja på saker. Att avsluta dem är en annan sak.




5. Jag har ägt många olika typer av band.tröjor. Dom värsta är Arvingarna och Backstreetboy.



6. Jag har bott i Sälen i tre år, men lärde mig att svänga på min bräda efter andra året.



7. Jag har en förmåga att ha på mig skitiga eller skrynkliga kläder. Brukar intala mig  själv att det inte syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0