TACK NORGES MÄN

Jag måste bara säga att jag tycker att Norges män är helt fantastiska.
Dom uppskattar oss kvinnor på ett sätt som inte de svenska männen gör.
Igår var det internationella kvinnodagen. Och vad gör då dom norska männen?
Jo dom bakar en tårta till flickorna på jobbet, och inte nog med det. Det fanns rosor till alla också.
Helt fantastiskt!
Jag tror alla tjejer vill tacka naboens män för denna uppvaktning igår




Gårdagen var sjukt bra.
Det var frukost på en parkbänk i solskenet.
Sen var det jobb, där jag blev sönderstressad som fan iof. För det var en jävla tant som trodde hon kommit till en snabb matsrestaurang.
Vi stängde vid tolv för de var inga gäster kvar, och satt oss nere i baren ett gäng.
Helen kom förbi och Tomas spela lite svensk musik för oss. Kenta! Kan det bli bättre?
Sen gick vi till Ricks, men eftersom jag inte hade med nått legg för att jag inte hade planerat min utgång så fick jag inte komma in.
Så då drog vi till garage istället och spelade fotbolls spel.
När de stängde satt sig jag och Helen på en sten och snacka om livet. Sen åkte vi hem.
Vaknade nu sjukt ut vilad. Ska nog ner på stan sen och göra lite nytta.
Det regnar så det kliar ju inte i benen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0