falukorvs rap


Jag åt falukorv idag.
Fy fan vad länge sen det var man åt falukorv. Eller som JAG åt falukorv.
Och fan va mycket man kan laga till med en falukorv!

Jag fick då Naboens variant av falukorven och den var god den med.
Nackdelen med den och alla andra korvar är att jag rapat konstant sen jag åt den klockan 22.30 (normal tid för middag under hetsätning på mitt jobb).
Det smakar som när man tryckt i sig en mosbricka från statoil med extra gurk majjo. (rapen alltså)
(Jag är glad att jag tillslut lärde mig att bara beställa mos med gegga i slutet av OKÅS glansdagar för fan vad jag spydde av den där korven klockan 04.00 sen)
FAN VA ÄCKLIGA RAPAR!"


Förutom alla rapar så fick jag äntligen träffa min kära vän Camilla som jag inte träffat ¨på veckor!
Hade glömt att jag sakna henne så mycket tills jag såg henne idag. Nu är jag så jävla happy.
Och inte nog med de, så längtar jag tills klockan är 09.00 idag. För då kommer ett stycke man krypa ner och somna om i min säng.
Och när vi vaknar ska vi ut i solen!

HOPPAS NU JÄVLAR ATT DE BLIR SOL!



Kommentarer
Postat av: Hasse

Hoho stumpan lilla! Vi kan ju göra såhär :) jag är så osäker på om jag vill åka till norge så vi kan ju göra som så att jag tar och åker och hälsar på dig i början på juli så kan jag känna efter ifall det kan bli gött! Är lite rädd att jag ska känna mig lite ensam nu när du har karl å allt :) puss!

2009-05-12 @ 11:01:45
URL: http://hazeinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0