Filmutbildning!

Idag är jag ledig! Då är de klart att de ska regna, de är ju inte så att de regnar ca 300 dagar om året här, om inte mer. Men snälla jävla himmel kan du hålla upp de där dropparna bara en dag i varje fall.
Jag som skulle upp och klättra berg med johannes och mårten, istället blev de bacon och ägg frukost och en bunt med filmer. Marius tyckte jag skulle bli lite mer allmänbildad i filmvärlden. Men vafan boondock  saints och bourn triologin. Alla filmer jag fick hade minst en pistol på fodralet. Bara massa pang pang pang,

Men jaja, jag ska ge den en chans. Han var söt som tänkte på min allmänbildning!




Ikväll ska vi se på "Änglar och Demoner," tror den kommer vara sjukt bra, om inte tänkter ja kasta popcorn på filmduken.

Vill passa på att efterlysa mina roomies, jag har inte sett dom på två dygn, de enda beviset på liv är två fyllda tallrikar med gammal stuvad spagetti. Jummi!

Kommentarer
Postat av: haze

Boondock Saints ar ju den basta rullen ever typ. "what do you need that fucking rope for¿" haha.. jezzlan och min sommar 2008.

2009-05-27 @ 17:19:56
Postat av: erica

Boondock Saints är underbar! skönt att se hur bra filmsmak sprider sig. Spana in lite Tarantinorullar sen också :) puss

2009-05-29 @ 06:20:05
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0