kvarterskrog!

Idag har vi tittat på en lägenhet!
Klockan 10.00 var visningen, klockan 09.55 var vi färdiga. härligt att man spara in tid på den då.
Dock var de ingen lägenhet för oss. De var en helt okej planlösning men att dela uteplats med knarkar-bärra och alkis-Erik och med en utsikt över motorvägen tacka vi för oss.
Men på måndag är det en ny visning på gång, där ligger hyran på 10 500, så de blir nog ett nej tack på den med!
Jag har nämligen inte hittat några guldbyxor än!





Men jag har utnyttjat solen till max idag och legat och blottat mig för den! De var så jävla varmt och när helen och Marius gick för att jobba låg jag kvar i två timmar till och läste. De sluta med att jag somna och tappa boken i ansiktet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0