Morgonjävlapisspigg

jag är så hungrig att min mage skriker.
De va liv och rörelse igår och fullt ös med margarita och vin.
Jag vaknade för 2 timmar sen ocg Maríus vill nog dräpa mig just nu.
Ja kan inte ligga still, ja är hungrig och han bara sover och snarkar om vartannat.
Ibland vaknar an och gnyr lite också. Stackarn.

Till alla som vill veta så somna jag till Boondock Saints, men ja tyckte den var sjukt bra, de fanns bara en liten minut av lugn i den filmen, och de var de enda som behövdes för att jag skulle slockna och börja dregla på kudden.
De kanske var min 30 timmars arbetshelg som gjorde de.  Men den var bra, och ja ska se till att se klart den nu i helgen.


Jag var och titta på lägenhet igår, nu kommer jag nämligen bli ensam kvar här i Bergen och ja vägrar bo i ett nytt kollektiv så de blir en etta.
De  var inte billigt men den låg 5 steg från jobbet och ja sa att ja ville ha den.
Men när tanter sa att då blir de bara att betala 19000 nu i veckan så får du den så smög ja ut där ifrån.
Inte precis de pengarna ja har. Hatar depotition, de är ett jävla påfunnd!

Ne nu ska han upp! de ska ja se till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0