rabarber rabarber

klockan är 03.55 och jag är en strandad val i min säng.
NYKTER!
Nu ska mamma inte vara orolig längre.
Igår var jag också NYKTER, me and my MAN kollade på "Torsk på Tallin" de var as kul för Marius förstod hälften av vad som sas i filmen och såg mycket konsentrerad ut.
De där med svenska dialekter var visst inte lätt för honom!


Min säng är tom och jag längtar tills imorgon!
Har suttit uppe i köket och pratat gamla minnen och massa jobb med mina roomies!
Galet vad mycke kul dom har vart med om flickorna!


Men först ska jag läsa lite, man kan ju inte sova än! naaahhheee

14 år till salu heter boken.. känns som man kommer bli på gott humör!




Kommentarer
Postat av: annatjej

hej sot!! hur har du de?? va saaa langesen!!

later som de e galej, a ja.. norge hade ju en galen helg ... har en kar roomie som lag a ylade a sjong hela natten lang, ojojoj, haha..

saaa, haha e han vard att namna nu kara marius, nu javlar!! sjukt bra snartan!!

nar e de du kommer till svea?? midsommar?? ja kommer hem over calles student, den 12 juni, niiice!! inte hemma da?`?` va e annars sommarplanerna, en mallistrip kanske??

massa kramar till min favvojojjo, alskar dej!!

2009-05-22 @ 10:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0